Zwrot towaru

Dokładamy wszelkich starań, by zakupy w naszym sklepie były satysfakcjonujące. Jeśli jednak okaże się, że meble, które zamówiłeś mają wady fabryczne, jak najszybciej pomożemy Ci rozwiązać tę sytuację.

Mebel ma wady fabryczne?

  1. Złóż reklamację, wypełniając formularz reklamacyjny.
  2. Rozpatrzymy Twój wniosek w ciągu 14 dni i prześlemy odpowiedź listem poleconym lub w inny sposób ustalony z klientem (np. na adres e-mail podany w formularzu).
  3. Naprawimy lub wymienimy towar na nowy.

Przy składaniu reklamacji prosimy o podanie kompletnych danych reklamowanego produktu  (nazwa, numer seryjny).

Zwrot zakupionych mebli

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27 klient ma prawo na zwrot zamówionego towaru w ciągu 14 dni od dnia ich dostarczenia w ramach odstąpienia od umowy,  jeżeli mebel nie został uszkodzony. Prawo dotyczy osób fizycznych, które dokonują zakupów we własnym celu niezwiązanym z prowadzeniem działalności gospodarczej lub zawodowej. Aby dokonać zwrotu towaru należy  złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać zakupiony produkt.

Jeśli zwracany towar posiada ślady używania lub jest uszkodzony klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru.

Klient zwraca towar na własny koszt i przesyła transportem we własnym zakresie.

Jeśli zakupione meble były wykonane na indywidualne zamówienie wedle dostarczonej przez klienta specyfikacji – produkt nie podlega zwrotowi.

Zgłoszenie reklamacyjne
KLIENT
[text* zt-adres id:zt-adres]
[text* zt-imie id:zt-imie]
[tel* zt-telefon id:zt-telefon]
[email zt-mail id:zt-mail]
TOWAR
[text* zt-towar-nazva id:zt-towar-nazva]
[text zt-towar-opis id:zt-towar-opis]
[text zt-towar-numer id:zt-towar-numer]
[text zt-towar-data id:zt-towar-data]
[textarea* zt-towar-opis-rekl id:zt-towar-opis-rekl]
[multifile zt-towar-wady accept:image/jpeg limit:1048576 id:zt-towar-wady]
[submit id:form-submit]
Zgłoszenie reklamacyjne
KLIENT

TOWAR